BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 30, 2009

LaGi-LaGi.. FaShA SaNdA!!

Ekslusif) Luahan hati seorang ratu kontroversi, Fasha Sandha
Tuesday, August 25, 2009

Fasha Sandha secara ekslusif telah menulis luahan hatinya di laman blog social networking myspace milik’nya dengan tajuk LUAHAN HATIKU. Apabila membaca luahan hati tersebut, dapat kami simpulkan bahawa ianya adalah bagi menjelaskan hubungan’nya dengan bekas suami Nora Danish, siapa lagi kalau bukan Mr. Jejai disamping menyatakan status perhubungannya dengan jaguh ekuestrian negara, Qabil Ambak sekaligus bagi menjernihkan keadaan.

Dan apa yang lebih menarik dalam luahan hati Fasha itu, dia juga ada membongkar satu rahsia yang mungkin ramai tidak tahu malah tidak pernah menyangka yang ianya akan berlaku. Nak tahu apa dia, ayuh ikuti LUAHAN HATI Fasha yang kami salin dari myspace’nya di bawah ini:

Salam Ramadhan buat semua sahabat yang saya sayangi di Myspace. Terima kasih kerana masih sayangkan saya,masih ambil tahu tentang perkembangan saya,masih menghantar comments dan masih bertanya khabar mengenai saya sehingga ke hari ini. Maafkan saya,tak dapat balas semua. Insyaallah jika ada kelapangan saya akan balas dan approve semua friend request. Insyaallah esok jika ada kelapangan saya akan upload gambar2 terbaru ya……

Saya sudah selesai shooting filem ‘4madu’ arahan prof razak, drama ‘lakar’ arahan aziz m osman dan drama ‘madu di tasik hempedu’ arahan murali. Drama bersiri ‘cuci2 the series’ akan ditayangkan di rtm tak lama lagi. Jangan lupa tengok ya dear!!….

Perkembangan terbaru,saya baru selesai pengambaran iklan Habib jewel. 25hb august saya akan mula shooting drama terbaru saya untuk tv3 yang bertajuk ‘akulah perempuan itu’ arahan fairuz loy. Akhir September nanti saya akan memulakan pengambaran filem terbaru saya yang bertajuk ‘langkawi kamikaze’. Alhamdulillah,masih ada rezeki dalam bidang ni walau macam2 cerita tak enak tentang diri saya diperkatakan banyak pihak baru2 ni…..

Saya dapat macam2 pertanyaan dari anda semua tentang hubungan saya dengan rizal ashram(jejai) dan juga tentang perkahwinan saya dan ekuin Negara qabil. Jadi,dengan kesempatan yang ada di buletin ni,biar saya jelaskan kepada semua sahabat yang betul mengambil berat tentang diri saya. Terima kasih kerana bertanya pada saya,ini menunjukkan anda semua masih sayang dan ingin mengambil tahu tentang diri saya. Love u all my friends!!….

JEJAI….

Saya amat terkejut dengan penyebaran gambar2 saya bersama jejai di internet kebelakangan ini…saya tidak tahu apa motif penyebaran gambar saya dengan dia. Ya,Memang saya pernah berkawan rapat dengan rizal ashram(jejai). Saya mengenali jejai sejak tahun 2005 sebelum dia berkahwin dengan nora Danish. Harus saya jelaskan disini,memang saya tidak pernah bercinta dengan jejai ketika dia masih suami nora Danish…..

Saya dan jejai menjadi rapat sejak januari tahun ini iaitu 6 bulan setelah Nora Danish bercerai. Dia adalah teman rapat saya pada ketika itu. Kami selalu berjumpa dan dia adalah lelaki yang istimewa utk saya pada ketika itu. ….

Memang betul, jejai pernah melamar saya. Dia melamar saya pada tanggal 3 january awal tahun 2009. Saya beritahu mama dan keluarga tentang perkara ni tapi mereka menentang. Saya yakin keluarga jejai juga tentu tidak suka dengan hubungan ini kerana jejai sudah punyai seorang anak hasil perkahwinan dengan nora. Tetapi itu semua kisah lama,kami sudah tidak rapat seperti dulu lagi kerana mama saya menghalang saya terlalu rapat dengan jejai diatas macam2 sebab. Saya menghormati permintaan ibu saya kerana saya terlalu sayangkan mama saya. Mama adalah nyawa saya. Saya sanggup mati demi mama…..

Saya faham,sebagai seorang ibu, mama mahukan yang terbaik untuk masa depan saya. Mama sedih setiap kali orang berkata yang tidak baik tentang diri saya. Orang menuduh saya punca penceraian Nora dan jejai sedangkan orang tidak tahu cerita yang sebenar.. Walaupun hubungan kami dihalang, Saya dan jejai terus berhubung sehinggalah pada tanggal 11 feb, saya mengambil keputusan untuk tidak mahu meneruskan apa2 hubungan dengan jejai lagi kerana terlalu tertekan. Saya terlalu tertekan kerana saya dipersalahkan sedangkan orang tidak tahu perkara sebenar. Kami tidak berhubung selama hampir sebulan sehinggalah pada 7 march, jejai menghubungi saya dan merayu2 supaya memaafkannya. Ketika itu saya berada di Pasir Gudang,Johor.. Jejai terus menghantar sms dan menghubungi saya setiap hari selepas itu walaupun saya tidak peduli dengan rayuannya. Pernah juga jejai menunggu dihadapan rumah saya selama 4 jam untuk bercakap dengan saya.Jejai tetap mahu saya berkawan dengannya walaupun tidak jadi seperti dulu. Saya setuju setelah berminggu-minggu dia memujuk saya. ….

Walaupun sudah tidak ada sebarang hubungan istimewa, saya dan jejai masih berkawan selepas itu. Di mata saya pada ketika itu,dia seorang lelaki yang baik ,selalu mengambil berat tentang diri saya dan keluarga dan saya tahu dia perlukan saya dalam hidupnya sebagai seorang kawan. Walaupun ramai org berprasangka yang tidak elok ttg dirinya .,saya tetap berkawan dengan jejai ketika itu. Pernah juga kami mencuba utk kembali bersama selama beberapa kali tetapi gagal. saya rasa masyarakat tidak harus menunding jari pada sesiapa tentang penceraian Jejai dan isterinya. Hanya mereka berdua yang tahu apa yang tidak kena pada rumahtangga mereka. Lagipun soal jodoh,ditangan tuhan. ….

Tidak dinafikan,saya menjadi mangsa tuduhan,.sering dihina dan sering difitnah. Macam2 fitnah orang lemparkan pada saya tapi saya bersyukur pada yang maha Esa kerana keluarga, teman2 rapat saya masih mempercayai saya kerana mereka tahu perkara sebenar yang berlaku antara saya dan jejai. Mereka adalah saksi saya…..

Kesimpulan tentang hubungan saya dan Jejai,kami pernah menjalinkan hubungan istimewa sebelum ini ,tetapi kami hanya berkawan selepas itu sehingga tarikh 18 August 2009. Sekarang tidak berhubung lagi. End…..

QABIL AMBAK….

Saya mengenali Qabil Ambak pada August 2008 di Polo Gala dinner. Saya diperkenalkan oleh rakan saya yang bernama Faris. Faris yang menjemput saya ke majlis polo tersebut.Ketika pertama kali pertemuan kami,jejai turut berada di sana. Saya ke majlis tersebut bersama kakak angkat saya iaitu maria farida. Selepas majlis tersebut,kami menjadi kawan dan berhubung melalui sms. Dia sering bertanya khabar dan begitu juga saya. Saya pernah pergi ke rumah Qabil dan pernah berjumpa famili Qabil di open house pada hari raya ke3 tahun lepas. Kami menjadi kawan baik dan lebih rapat selepas Qabil datang membantu saya di SJMC dan Damansara specialist pada 12 feb 2009. Saya terpaksa ditahan selama 2 hari di hospital kerana mengambil pil tidur berlebihan. Saya mengalami insomnia pada ketika itu kerana tekanan perasaan yang saya hadapi menyebabkan saya sukar untuk tidur. Qabil adalah sahabat yang paling rapat dengan saya pada waktu itu sehingga ke hari ini. Kami pernah membincangkan bermacam2 topik tentang kehidupan. Dia seorang yang positif dan mengajar saya untuk menjadi seorang yang positif. Kami berhubung setiap hari sekarang walaupun jarang berjumpa. Dia juga baik dengan keluarga saya. Dia adalah lelaki yang rajin bekerja dan seorang pendengar yang baik. Dia juga sering memberi nasihat pada saya supaya menjadi seorang yang lebih baik. Semoga persahabatan kami berkekalan…..

KAHWIN….

Ini adalah pengakuan saya yang iklas. Sepanjang hidup saya,sudah 4 kali saya dilamar untuk dijadikan isteri dan sudah 4 kali saya menerima cincin.. ….

Lamaran pertama adalah pada tahun 2007 oleh Ally Iskandar. Saya menolak secara baik walaupun mama dan keluarga sukakan Ally. Saya menolak kerana kerana saya hanya menganggap dia sebagai seorang abang. Dia terlalu baik untuk saya…..

Lamaran ke2 adalah daripada seorang VVIP yg sangat dikenali dari Brunei pada pertengahan 2007. Saya menolak kerana saya langsung tidak mengenali vvip tersebut. Dia seorang peminat (tak mungkin saya ingin berkahwin dengan orang yang saya langsung tidak kenal)…..

Lamaran ke3 adalah daripada Jejai pada Januari 2009. Saya mengambil masa yang panjang untuk berfikir tentang perkara tersebut kerana terlalu banyak masalah yang akan saya hadapi sekiranya saya berkahwin dengan jejai…..

Lamaran yang ke 4- pada pertengahan Mac. Siapa lelaki itu? Siapa lelaki yang akan menjadi suami saya? Insyaallah,saya akan umumkan pada hujung tahun ni. Saya Cuma minta agar jangan diberikan sedikit masa diatas sebab2 tertentu. Saya hanya menunggu masa yang sesuai . Doakan agar tidak ada aral yang akan menganggu hubungan kami. Bukan saya tidak mahu berterus terang sekarang,..saya khuatir jika saya beritahu sekarang,perkara lain pula akan jadi. Lebih elok saya umumkan apabila masa yang sebenar sudah hampir tiba. Apapun,Kita hanya mampu merancang. Tuhan yang menentukan….

CINTA….

Cinta saya adalah pada kerjaya saya, ….

keluarga saya iaitu mama,daddy,farra sandha,fasyina sandha,Daniel,elisya sandha,mahsuri,dani raiyan,amirul….

Pengurus saya,Nik yasmin dan p.a saya iaitu Jane Thomas…..

Sahabat karib saya sejak dibangku sekolah lagi iaitu nana, kakak angkat saya,Maria Farida.adik angkat saya iaitu Natasha dan jimbit, juga Kawan baik saya saerah dan Hafiz…..

Tak lupa,….

Cinta saya pada Teman2 saya di myspace yang selalu bagi semangat pada saya.Semoga ketemu lagi. Salam ramadhan. Terima kasih kerana sudi mendengar luahan hati saya. ….

Terima kasih juga pada bloggers yang tidak jemu2 menghentam saya. Menabur fitnah. Memburukkan saya. Selagi anda masih menulis tentang saya (samada baik atau buruk),ianya membuktikan anda masih ingin ambil tahu tentang saya. Walaupun apa yang anda tulis adakalanya membuat saya menangis,saya tetap hargai…..

Thanks again,….

Nur Fasha Sandha….

NOTE: Hai Fasha.. Kesian kamu asyik kena gossip aje ye.. tp kalau xde angin masakan pokok bergoyang kan..(emm.. no commentlah!) anyway i just want to sharing this interesting story to all my fwen.. saya tau ramai diluar sana yg mengikuti cerita 'diaorg berdua' ni kan.. uhuu!! now si fasha dah meluahkan apa yg terbuku di hati beliau.. TERPULANGLAH kepada pembaca utk menilainya.. sama ada luahan 'dia' ni benar atau sebaliknya .. hanya Allah yg Maha mengetahuiNya. Amacam geng!! tanak komen kew..!!???

14 TuKaNg kOmEn::

m@m@ @zie said...

uhuhuuu!! yg x tahan tu, si Ally pun ada hati dgn fasha sanda ni ekk.. tp kesian awal2 lg lamaranya dah ditolak! ekekekekee!!!

ShiDa said...

Hehe..mengaku pulak ada hbgn dgn ex Hbnd Nora.. dlm tv smpai sudah nafikan..

Lantak ler..depa ni dah biasa berlakon..sometime terbawa2 ke dunia realiti..

Just tgok & dgr ajeee... Percaya? Lu pikirla sendiri.... :D

m@m@ @zie said...

emm.. letih & meluat la cik tgk depa2 yg asyik dok nafikn ja.., padahal org sume dh tau..! mcm kes ustaz rock kita tu..pun sama jugaks!! aduss!! hilang sket respect gua kt ustaz sorang nie..

Mad Tomato said...

Try installing the code again.
http://www.madtomatoe.com/recent-posts-widget-2

Happy blogging!

Mad Tomato said...

Try installing the code again.
Get the code here: http://www.madtomatoe.com/recent-posts-widget-2

Anonymous said...

tccfjfwbr
http://www.jpbootsale.com/ ugg ムートン
http://www.bootsforkidsjp.com/ ugg ニットブーツ
http://www.bootsforsalejp.com/ ugg キッズ
http://www.bootcityjp.com/ ugg アウトレット
http://www.uggcheapjp.com/ アグ

wtacwfscq
アグ
アグ
ugg ブーツ
ugg ブーツ
ugg

ehalwryls
[url=http://www.lovebootsjp.com/#cuvwmesnb]アグ[/url]
[url=http://www.bootsforkidsjp.com/#ukvzckxpm]アグ[/url]
[url=http://www.jpbootsforkids.com/#ykhtxfbol]ugg ムートン[/url]
[url=http://www.bootssnowjp.com/#vpavfehqc]ugg 新作 [/url]
[url=http://www.bootuggjp.com/#fuhfvxjjn]ugg 安い[/url]

Anonymous said...

Fashion lovers from various areas of the globe admire this classiness of such gorgeous exploring flats. [url=http://www.isabelmarantshoes.co.uk/]www.isabelmarantshoes.co.uk[/url] is a masterpiece of shoe-making. The isabel marant shop have passed away alongside more and more with great and decent popularity. isabel marant sneakers vienna is definitely the major you for sporting activities! [url=http://www.isabelmarantshoes.co.uk/#8332]isabel marant buy[/url] are always giving surprises to every customer, within new elements adding to the shoes, you can pick the style which is adorned with eye-catching fringe details, low wedge subtly also gained to perfect it's entirety look. We provide you with massive volume designer Also You can buy the top quality and huge [url=http://www.isabelmarantshoes.co.uk/#0098]isabel marant shoes spring 2011[/url].


Name: isabel marant sneakers official website

SKU: Isabel Marant 13863
Brand: Isabel Marant
site: http://www.isabelmarantshoes.co.uk/boots-c-4.html#84808
Isabel Marant Shoes UK's Mission
shoes isabel marant
To provide one-stop sercvice and point-to-point trade solution for our worldwide customers.
isabel marant tan sneakers
To reach 100% customer satisfactory.
isabel marant shoes
To offer cost-effective trade services.
isabel marant running shoes
To maximize our international buyer's competitiveness and profitability.

Anonymous said...

take-1 dvd inventory software http://buyoem.co.uk/product-37014/Windows-Paintbrush-Wine accounting software s e code [url=http://buyoem.co.uk/de/product-37242/Photo-Album-Creator-2-0]small business record keeping free software[/url] palm pilot software for teachers
[url=http://buyoem.co.uk/featured-products]Featured Products - Software Store[/url] youtube robot software
[url=http://buyoem.co.uk/product-31122/Trend-Micro-Internet-Security-Pro-2010-17-5][img]http://buyoem.co.uk/image/8.gif[/img][/url]

Anonymous said...

biorhythm software for linux http://buysoftwareonline.co.uk/it/category-4/Software-di-plug-in?page=2 bluetooth software download sony 300i [url=http://buysoftwareonline.co.uk/category-100-108/Office-Tools?page=2]small business software reviews[/url] broadband speed monitoring software
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/product-35540/IFFmpeg-2-0-MacOSX]IFFmpeg 2.0 MacOSX - Download OEM, Software Sale, OEM Software[/url] blu ray playback software free
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/fr/product-17437/Coda-Mac][img]http://buyoem.co.uk/image/3.gif[/img][/url]

Anonymous said...

[url=http://onlinemedistore.com/categories/pain-relief.htm][img]http://onlinemedistore.com/4.jpg[/img][/url]
shaw pharmacy marietta http://onlinemedistore.com/products/reminyl.htm freds express pharmacy corporate offices [url=http://onlinemedistore.com/products/rhinocort.htm]pharmacy security of medications policy[/url]
pharmacy decorations http://onlinemedistore.com/products/allegra.htm generic cialis uk online pharmacy [url=http://onlinemedistore.com/products/zyprexa.htm]zyprexa[/url]
pharmacy technician math http://onlinemedistore.com/categories/women-s-health.htm stroke and heart attack pharmacy [url=http://onlinemedistore.com/products/cefadroxil.htm]pharmacy career ladder[/url]
no experience pharmacy technician http://onlinemedistore.com/products/allegra.htm residents pharmacy [url=http://onlinemedistore.com/products/zerit.htm]zerit[/url]

Anonymous said...

[url=http://redbrickstore.co.uk/products/plan-b.htm][img]http://onlinemedistore.com/6.jpg[/img][/url]
lincoln ne pharmacys http://redbrickstore.co.uk/products/eurax.htm arya vaidya pharmacy coimbatore limited [url=http://redbrickstore.co.uk/products/mobic.htm]associates degree pharmacy technology[/url]
antique pharmacy http://redbrickstore.co.uk/products/hair-loss-cream.htm tri state pharmacy wierton wv [url=http://redbrickstore.co.uk/products/motrin.htm]motrin[/url]
triage technician pharmacy http://redbrickstore.co.uk/products/generic-motrin.htm cub pharmacy [url=http://redbrickstore.co.uk/products/colchicine.htm]target coupon pharmacy[/url]
pharmacy grant money http://redbrickstore.co.uk/products/brand-amoxil.htm pharmacy interview questiones [url=http://redbrickstore.co.uk/products/myambutol.htm]myambutol[/url]

Anonymous said...

[url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/cleocin.htm][img]http://onlinemedistore.com/11.jpg[/img][/url]
thirdy party rejects pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/diclofenac-gel.htm pharmacy 24 hour [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/lasuna.htm]texas lisence to practice pharmacy[/url]
stevens pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/kamasutra-contoured-condoms.htm pharmacy regulators training [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/bupropion.htm]bupropion[/url]
stiffel pharmacy lamp http://certifiedpharmacy.co.uk/products/diabecon.htm april pharmacy local script ambassador consult extraordinary [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/prometrium.htm]accelerated pharmacy programs[/url]
chinese pharmacy phuket http://certifiedpharmacy.co.uk/products/xplode--stamina--energy-and-sex-enhancer-.htm industrial chemistry studied in faculty of pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/lopid.htm]lopid[/url]

Anonymous said...

[url=http://englandpharmacy.co.uk/products/plendil.htm][img]http://onlinemedistore.com/9.jpg[/img][/url]
eviline pharmacy http://englandpharmacy.co.uk/products/flagyl-er.htm pharmacy job interview [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/vigora.htm]pharmacy mur assesements[/url]
fun facts about pharmacy http://englandpharmacy.co.uk/products/zebeta.htm a m pharmacy el paso [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/advair-diskus.htm]advair diskus[/url]
pharmacy technician certificatio board http://englandpharmacy.co.uk/products/cytotec.htm where to become a certified pharmacy tech in mi [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/toprol-xl.htm]drug calculations for pharmacy[/url]
pharmacy order email service ship source states time update http://englandpharmacy.co.uk/products/finpecia.htm pine pharmacy niagara falls [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/strattera.htm]strattera[/url]

Anonymous said...

dating japanese lady [url=http://freeinternetdating.info/meet/meet-and-fuck-my-favorite-games]meet and fuck my favorite games[/url] baghdad battery dating
dating black girls advice http://freeinternetdating.info/seeking/desparately-seeking-no-fee-income speed dating las vegas
beth twitty dating [url=http://freeinternetdating.info/seeking/date-local-women-seeking-sex]and nc black women dating[/url] my daughter is dating my ex